Rubrik saknas...

Hejhej! Så himla skönt med studiedag idag! :D När jag vaknade gick jag till stallet :) Himla fint väder va det! Började med att ta in min häst! Och ja, han krånglade inte någonting idag :D  Då var jag genast mycket gladare, än vad jag hade varit om han hade stuckit liksom ;) Men när jag tagit in honom fick jag börja med att typ borsta av Supers täcke, för han hade tydligen legat ner oså, vilket gjorde att inte bara täcket var smutsigt utan oxå hela halsen, svansen, benen och ansiktet xO Knäpp häst som lägger sig ner och rullar sig när det är lerigt...?
Men, men.. Red på gärdet idag :) Var lerigt där på vissa ställen men det gick bra (: Red igenom honom ganska ordentligt (: Först var han typ stirrig på en blå tunna som låg där, för den var ju SÅÅ läskig! Men i slutet gick det bra och han lyssnade, och gick helt okej bra :) Måste rida rätt så ordentligt nu, för på söndag är det tävling :p Kan inte rida på lördäg, för då ska vi till modell för en dag (: Men det ska nog fixa sig! Det är ju bara en pay and jump så :) LET`S GO!! Haha ;) Förlåååt mig, tävlingen är i mariestad :) Ska hoppa 70 och 80, bra och börja så :)

Är hos min mormor nu så jag har inga bilder på den här datorn..... Eller kanske någon? Ska kolla!


Hittade en ;) GULL!




Kommentarer
Postat av: Doris

Lördag kommer äga !! <3333

2011-03-24 @ 21:45:51
URL: http://dorans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0