Stallet nästa

Snart är det dags att åka till stallet och iag ska jag ut och skritta en runda som tar 1 h :) Eftersom Olle gått ganska hårt i helgen med träningspass båda dagarna så blir det nog skönt för honom att få komma ut och skritta på lång tygel och mamma ska nog med så då blir det nog lite bilder också. Imorgon ska han vila för då ska jag med min kompis Josse till TBR för hon ska rida lektion.

Skolan idag var rätt så chill :p Börja med slöjd, sen engelska som endast bestod att lösa ett korsord och läsa lite i en engelsk bok. Efter det så var det bild, då jag och Josse mest satt utt letade efter en lagom stor häst som ska vara med på min bild. So:n bestod utav ett läxförhör och "film" och sist no som också var ganska chill ;)

Ni glömmer väl inte frågestunden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0