Sängen right now!

Ni tror att jag är helkocko, men grejjen är att jag har fått mitt livs första migränanfall :O Vi var i stan, och då fick jag verkligen asont i huvudet. Sen började jag må illa... När jag kom hem gick jag och la mig med en huvudvärkstablett och sov i ett par timmar. När jag vaknade var det bra, men nu kommer det krypandes igen, den där obehagliga känslan av huvudvärk... Inte kul...
När jag känner att jag orkar ska jag kila iväg till min älskade busponny som just nu säkert längtar efter mig :) (kan vi ju säga iaf)
Imorgon blir det årets första bloggtävling höll jag på och skriva, men menade självklart hoppträning ;) I mölltorp halv tio :P Åhh, vad jag har längtat efter dessa hinder kan jag tala om! Riktigt jäkla mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0