Samma som Ebba

Måste faktiskt säga att jag tycker som Ebba.. Tycker att det är skittråkigt att skriva inlägg, speciellt när man inte vet vad man ska skriva och det är bara kul att läsa andras bloggar tycker jag :) Har aldrig tid att skriva (speciellt nu då jag rider 2 hästar nästan varje dag, Olle och Maja, hon som äger Maja har fått barn) och när jag väl har det så orkar jag inte eller vet vad jag ska skriva om.. Nu ska jag i alla fall åka till stallet för jag ska ut och skritta Olle efter helgens träningar och "tävlingar" och för er som vill veta så debuterade jag LA:1 på 62,11% igår, är jätte nöjd! <3 Kommer något inlägg då och då om jag är med i någon bloggtävling, men jag kan också skriva att det ska bli riktigt skönt att slippa tänka på bloggen. 160 st inblägg har vi gjort, vilket nästan är hälften av vad många stora bloggar gör på en månad.. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0