När jag var ett vårtsvinsbarn......

Haha, jag vet rubriken ;))
Hoppas att alla mår bra? Förut skrev jag till min lärare på facebook, och bad om läxor. Jag vet, det låter sjukt, men jag har inget att göra. Dessutom hade jag glömt och skriva in engelskaorden i min wordbook, och pappret med orden är i skolan....
Men asså, jag mååååste bli frisk nu!! Har redan missat en massa saker, och kommer missa ännu mer om jag fortfarande kommer vara sjuk! Idag skulle jag t ex va med Ronja men det gick ju inte :(( Buuuu!! Och på torsdag och fredag ska vi spela in film i skolan.... När det väl är något kul så är man sjuk! TYPISKT!! ;((
Nu ska jag ta en kopp te, för jag har jättemycket slem i min hals ;((

Kommentarer
Postat av: Kusse

2011-03-02 @ 19:46:42
Postat av: Snyggvekussen

När jag var ett vårtsvinsbaaaarn....!!

2011-03-02 @ 19:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0