McDonalds nästa??

Nu är det så att min dumma ponny får ta och ge sig! Nu ska han börja med att inte komma in från hagen igen! :( Om det inte vore för min granne skulle jag inte fått in honom. Nästa gång blir det McDonalds om han har otur..... Men han liksom retar mig! Om jag står helt stilla går han typ 2 meter bort och kollar på mig, sen när jag sträcker ut en hand mot honom viker han typ hela kroppen ifrån mig och sen sticker han iväg... Sen går jag till han igen, med samma resultat.... TRÅKIGT! Då vill man typ sälja honom, men efter att man ridit känns allt så kul igen.. Men det känns inte helt bra i och med at man inte fått in honom själv...
När jag red idag fick Super springa av sig rejält! Mycket galopp blev det! Galopperade på ett gärde fram och till baka för det var typ jättemycket vatten på vägen :O Supers ben blev vita iaf ;) Haha :pp Jag tycker att min lille köttbulle var duktig :)  Han tyckte det va kul och springa iaf :pp
Tyckte jag behövde springa lite oxå, så då gjorde jag det :) Gött! Fast.... Halva vägen var sjunklera och en tredjedel var is ;S Men men..... WHATEVER?!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0