Lindat för första gången xO

Idag när jag gick till stallet var jag jätteseg och trött, men det hela slutade med att jag red ett dressyrpass i paddocken med min Superhäst som hade snygga, lindade ben ;) Om jag ska säga hela sanningen så har jag aldrig ridit med lindor förut xO Jaja, nån gång måste vara den första :) Men asså först skulle jag bara testa att linda, men då blev det för snyggt för att jag skulle ta av det igen så då åkte lindorna på runt om ;) Det blev faktiskt snyggt! Inte för att skryta alls eller så men det blev det! Och det satt bra!! Nybörjartur! ;) Hahh!!
Nu kanske ni är intresserade av hur det gick när jag red också?? Det gick väl ganska så bra. Lite markarbete blev det :) Red i paddocken för första gången i år ;) Dock med en del snö men det gick bra :) Liksom inte flera decimeter snö :) Jaja, sluttpladdrat om hur paddocken var. Nu till hur hästen var..... Han var lite stel som igår, fast det var liiiite bättre. Imorgon ska jag nog verkligen rida igenom honom sådär riktigt igenom! Kanske han kan bli lite mjuk iaf :p
På lördag (eller söndag, kommer inte ihåg) är det pay & jump i götene som jag ska på. 70 och 80 ska jag hoppa :) Lite mjustart sådär ;) Får se hur det känns nu dom första tävlingarna, och om Super vill hoppa överhuvudtaget! Vill han det ska jag skita i LD och börja hoppa LB igen! :D
Mitt USB-grejsimojs som laddar över bilder till datorn är borta så har inga nya bilder!! Åhhhh, sikket problem!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ni inte skriva om hur ni gör inan tävling? :)

2011-03-11 @ 21:18:22
URL: http://hoppodressyrekipagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0