Gymnastik

Idag tränade jag, Wilma, Anna och Sara hoppning :D Det var mest gymnastik, inga höjder eller så :) Klurade lite på om jag skulle ta pellhambettet eller det vanliga, men det fick fli det vanliga ;) Han var lite stark, men asså... jag kommer ju aldrig kunna lära mig något utav ridningen om jag aldrig utmanar mig själv och rida med det vanliga bettet. Fast det har hjälpt med det starka bettet! Nu ska det bara funka perfekt med det vanliga också! Jaja, tillbaka till träningen.. Vi hoppade en studs, och typ två hinder på en ganska snäv båge :) Först skulle man hoppa studsen, sen rida utanför en kona och sen hoppa dom två hinderna på bågen, och sen utanför en kon... och jaa.... svårt och förklara  :O Har inga bilder men vet inte om Wilmas mamma tog några? jaja, då får hon lägga ut dom ;) hihi ;p
Idag gick det faktiskt bra och lasta. Vi gjorde som dom gjorde i ponnyakuten och stod mitt emot hästen. Gick mycket bättre! Sen gick vi på ett steg. *Han fick en godis.* Sen ett till steg. *Godis.* Sen backade vi ett steg. Sen gick vi på ett steg. Ahh, sen höll vi på så och till slut gick det! För jag tycker det är så tråkigt när allt blir stressat och man blir sur och så.. Avlastningen gick också bra! Han var lite stressad sista gången men innan det så gick det jättebra! Dock så fick jag hjälp då jag inte orkar hålla emot när han drar. Men ändå... Det gick bra :D Som sagt, kanske kommer bilder från wilma, men inga från mig :)
Puss! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0