Filmer!

Eftersom jag inte uppdaterat så mycket så har jag ju inte skrivit om Clear Rounden som jag var på förra helgen. "Tävlingen" som gick under namnet "Semlehoppet" höll Hjo HSK i. Eftersom jag inte hoppat mer än ett par gånger i vinter och senast jag hoppade bana var i oktober tror jag så hoppade jag endast 70 cm och 80 cm, men efter båda rundorna så kände jag att jag lika gärna hade kunnat hoppa 90 cm, för så fin han var! :D Han var pigg och lite stark, men han tyckte att det var skitkul och drog lite mot hindrena :p Nollade båda rundorna, även fast vi var i lite här och där, måste tex. öva mycket mer på avstånden för han kommer mycket lättare fel på de lite lägre höljderna än 90 cm uppåt, men jag är jätte nöjd med honom och kom hem med 2 st rosetter :)


Ni får leva med att mamma står och pratar i bakrunden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0