Tack för den här gången!

Egentligen... Har man något liv eller har man något liv när man sitter och skriver på en datorskärm vad man gör, hela dagarna, hissar och dissar olika prylar och ja.. ni vet allt sånt där. Och det är precis vad man gör när man bloggar, och det har jag tröttnat på. Det var typ fem dagar sen jag skrev senaste inlägget, och jag skulle inte vilja vara en läsare av bloggen! Och när jag väl skriver är det tråkigt å läsa. Speciellt när man bara skriver om hästar, kan jag tycka, för det blir väldigt mycket samma hela tiden. Hej! idag har jag varit ute och ridit. Han gick bra. blabla.... Det går nån gång ibland men varje dag är ju såå trist! Så om jag ska ha någon blogg så vill jag inte bara skriva om hästar. Jag tycker Linns och Johannas blogg är ett bra exempel, för dom skriver såhär inte bara om hästar utan även andra inlägg. Bara för man har häst betyder ju det inte att man inte kan ha en blogg som man inte bara skriver om hästen i liksom...
Sen är ju blogg.se inte så jättekul.... visst, det är dom snyggaste (tycker jag) bloggarna, men allt är så grått och trist och så är det ganska svårt och veta hur man gör designer och sånt. Visst, jag vet hur man gör, men tänk såna som precis börjat med och blogga eller så...
Ni kanske tror att jag ska sluta blogga...... och ja, jag tror att jag ska det! Wilma får nog klara sig själv......
ni får gärna kommentera och säga vad ni tycker.....


HEJDÅ, TACK FÖR DEN HÄR GÅNGEN!


/Ebba


Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Wilma och Ebba!

Jag tycker det är synd att ni lägger ner er blogg. Även om man inte kommenterar era inlägg så är den rolig att följa. Förstår att det tar tid så visst är det bättre att lägga den tiden på hästen istället:)Men det har varit kul att följa er blogg iallafall. ha det bra kramar från mig och ge gärnet inför tävlingsäsongen!!

2011-03-29 @ 07:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0