Bort

Ikväll kommer min kusin Ebba och hämtar mig, Agge, mamma och pappa för vi ska äta hos dom ikväll och anledningen till att Ebba hämtar oss är för att hon fick körkost i veckan! :D Vet inte riktigt när vi kommer hem, men idag måste jag gå och lägga mig ganska tidigt för kl. 9.30 imorgon, tillsammans med Ebba alltså. Lite gympa-hoppning, blir nog inga höjder.. var ju och tränade idag också, dressyr för Christian och det gick jätte bra! Red LA:1 och lite lydnadsövningar och sånt, Olle har blivit super pigg verkligen. Han vilade ju onsdag och torsdag och när jag skulle rida igår så stack han en gång i galoppen och bockade och sparkade bakut varenda gång man tryckte till skänkeln lite i galoppen xD Och när jag skulle gå in med honom så blev han rädd för något och sprang omkull mig, dessutom så trampade han på tygeln och fick den mellan frambenen, men det fixades med en gång. Nu ska jag fixa lite kläder, hoppa in i duschen och göra mig i ordning för kl. 18.00 kommer hon! :p

En lite smått rolig bild på Olle från i sommras, jag vill ha SOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0