Bluupp

Ingen rubrik..............
Menmen...  Nu har den värsta huvudvärken gått över, men det är så skumt för när jjag anstränger mig, t ex när jag hostar, så spänner det asmycket i huvudet.... Och det är inte skönt. Jaja, jag gick till stallet förut iaf, och red gjorde jag också! :P Super gick jättefint, lite studsig var han allt, men han skötte sig bra! Blev mest lydnadsträning med halter, skänkelvikningar och fram/bakdelsvändningar :) Hittade en volt på ett gärde, men det var lite för blött och halkigt där så det blev inte så mycket utav det.... Imorgon blir det hoppträning :D Ska bli såå kul! ;) Tror jag ska rida på det vanliga bettet, men jag får se lite :) Jaja, det kan jag skriva mer om imorgon.. ;)
Idag har jag inte gjort så mycket... Vart i stan en SNABBIS, vart ju tvungen att åka hem för att jag inte mådde bra. Känner mig som världens tråkigaste människa.... Förlåååt! Sen har jag suttit vid datorn och snackat med Ronja, och vi har haft puffkrig på facebook oså xP
Vet ni vad? Hittade mitt USB-grejjs så nu kan jag ladda över bilder ;) Men nu orkar jag inte det för det är typ.... enligt mig mitt  i natten, hahah, pensionär är vad jag är! ;)
Kollade på melodifestivalen och vet inte riktigt vad jag ska säga.. Personligen så tycker jag inte att Saade skulle ha vunnit, men jaja, sånt är livet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0