"Veckostart"

Måndag idag igen... Helgen gick alldeles för fort. På US-mötet igår kväll gick bra, vi gjorde förslag på klubbkläder, klubbfärger och logotype (: Nya hemsidan är också nästan klart, kolla här. När jag kom hem igår kollade jag på 2:a avsnittet utav Ponnyakuten och sen på Solsidan, det var skoj. Gick till stallet direkt efter skolan och red. Fast först så lekte/busade/ eller frihetsdressyr kan man väl också kalla det. Måste filma det en dag, det är en sån härlig känsla när han både kan skritta, trav och galoppera brevid/bakom/med mig :D Red på gärdet sen och där hade det kommit fram gräs och Olle blev överlycklig, det var nästan omöjligt att få upp honom därifrån. Men nu ska jag gå ner och duscha och sen ska jag plugga lite, kram! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0