Värsta bästa träningen!

Har tränat för Christian idag :D
Det gick så fantastiskt bra! Super gick jättefint hela tiden :D Till och med i höger varv, det svåraste ;) Han är min lilla stjärna! ♥ Christian tyckte också att det var en bland dom bästa träningarna hittills ;) Kul och höra! Men jag måste erkänna att jag blev lite förvånad över hur bra Super gick, för kan ju inte säga att jag ridit så jättemycket det senaste. Eller alltså, jag har ju ridit i skogen och så men det är ju inte riktigt samma som att rida i ett ridhus :)
Måste också säga att jag längtar tills vårat stall är klart så himla mycket! Sen, om några år blir det säkert en paddock med massa fina hinder ;) Hehe, eller så är det bara önsketänkande ;)
Nämen, hej söting ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0