Skam den som ger sig!

Var ju väldigt irriterad när jag skrev förra inlägget som ni kanske märkte?? Hehe, men han ville inte komma in alltså! Men var borta en gång till sen och då hjälpte Jonna och Carro mig att få in honom. Fast vi fick jaga honom typ någon halvtimme eller något först men... Ajja, jag fick in honom till slut i alla fall :)
Idag tränade jag lite kondition med Super ;)  Det gick riktigt bra! Dom har skottat ett spår på ett gärde hemma så där kan man rida också! Är väldigt dålig på att ta kort när jag rider, men ni kan få ett par bilder på när Super löshoppade i Kateryd :) Vet inte riktigt när det var, men typ något år sedan kanske??
Lite suddiga, men hoppas det inte gör någonting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0