Uppdateringen idag...

.....har inte varit bra.... Men jag har varit med en kompis och har inte haft tid (sjuuukt) att blogga :)) Så då får det bli nu istället. Super har vilat idag också :) Igår och i förrgår skrittade jag en sväng men det var ju liksom inte värsta träningspasset, så jag räknar nästan det till vila, haha ;) Måste säga att Super blivit en riktig Superhäst! Jag kan hämta honom i hagen utan godis, han har blivit lydigare och han är bäst helt enkelt! Det måste ha varit att han haft några dåliga dagar kanske?? Det har väl alla? ;P
Men nu när Super är så duktig kan jag ju snart lära honom:
  • Sitt
  • Stegra
  • Lägga sig ner
  • Rulla runt

Ja, herregud vad man planerar x)) Måste också säga att han blivit jättebra och lydig i dressyren! Han har blivit en helt annan häst. Fast den där lilla busiga, söta, bästa ponnyn är fortfarande kvar, och det är det viktigaste :') <3
Nu när han är så duktig i dressyren kan jag ju snart träna på piaff och en massa tricks! Nä, bara skoja ;) Men vem vet??
Ajja, hoppas att han är lika duktig i hoppningen också!



Nu har jag skrivit ytterligare ett inlägg här och det känns riktigt bra! Vi behöver bara lite fler läsare :) <3


En ovärd bild, jag vet x//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0