Uppdateringen är inte bra!

Sorry! Jag vet att jag inte bloggat på hela dan, men det har vart sjukt stressigt! Kom hem efter skolan vid typ fyra, sen åt jag lite. Sen gick jag till stallet och sprang efter en häst i typ några timmar.. Slutade med att han fick gå ute resten av kvällen! Där ljög jag bara lite! Vi fick faktiskt så dåligt samvete för honom så då gick vi och tog in honom, och då ville han komma in :D Haha xP Sen när stallet var klart sprang jag hem och duschade lite snabbt för att sedan åka på möte med THSK.
Nu ska jag borsta tänderna, och sen ska jag använda mina sista minuter av dagen till att fundera lite över vad jag ska göra med Super ;) Nä, det vet jag faktiskt! Men det kan jag berätta imorgon!
Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0