Tillbaka i skolan

Usch, min uppdatering har inte alls varit bra om man jämför med Ebba, men jag kom hem från skolan för ungefär en timme sedan och behövde fixa lite grejer först. Nu har jag kikat lite smått i Hööks katalogen och fixat två tidsinställda inlägg :p Skolan idag var väl okej, var väldigt trött bara för jag låg väl vaken en timme innan jag somna och så vaknade jag till och från hela natten.. Vårat schema har ändrats också, är vi hörde det trodde vi eller i alla fall jag att vi skulle få någon sovmorgon eller så, men det blev det inte. Det ändrades på måndagar och tisdagar:

Måndag:

* Kortare lunch
* Kortare SO
* En NO-lektion som SISTA lektionen för dagen, det som är så segt...

Tisdag:
* Längre lunch
* Ingen NO
* SO-lektion i 40min, 20min rast, 1h SO igen-.-

Nu ska jag slänga i mig något litet att äta och sen till stallet och försöka rida, imorgon får nog Olle vila för jag ska på fys-träning för oss ryttare! (:


Kommentarer
Postat av: linn :)

det va visst inte fys imorgon. det började den 19:onde ist, kollade fel. men bara så du vet :)

2011-01-11 @ 21:25:33
URL: http://tavlingsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0