Nyklippt och fin

Nu är jag nyklippt och jag gjorde världens fail förut. Jag var i alla fall och klippte mig efter skolan så nu är håret kortare och inte slitet. (: Sen gick jag till mammas jobb för jag skulle åka med henne hem när hon slutat. Kom hem halv fem och tänkt "shit, om två timmar ska jag vara på fysträning och innan det ska jag fixat Olle, ätit och gjort lite läxor, det kommer jag aldrig hinna". Sen när klockan var strax efter fem sa jag till mamma "nu får vi skynda oss, det är ju fys om några minuter" hahah, då sa hon att det inte var förns halv åtta och jag hade stressat som en galning och när jag väl kom dit kvart över sju så var det ingen där för det skulle inte vara någon fys idag! xD Nu ska jag snart hoppa in i duschen och packa gympapåsen så ska jag kika lite på TV innan jag ska sova för jag är jätte trött... Bjuder på lite sommarbilder på mig och Olle först. ;)







Jag saknar sommaren! <3


Kommentarer
Postat av: Carolin

Hej Wilma. Jag hörde att du hade ring om ridhuset i Värsås? Fick man rida där? El har du nummret till personen som äger ridhuset?

2011-01-12 @ 22:24:08
URL: http://kuskochryttare.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0