New Forest SM 2011?

Sitter här och kikar på filmerna från förra årets New Forest SM som jag och Olle var med på och jag vill verkligen vara med igen och det ska jag nog! :D Gud va kul det ska bli i såna fall.

Min uppdatering suger, jag vet, men har inte hunnit alls.. Kom hem från stallet för en stund sedan, dressyrträning för Christian 10.30 och det gick jätte, jätte bra! När vi kom hem till stallet så gjorde jag iordning Olle lite snabbt och sen red jag Lillan på gärdet, fast det gick inte så bra för hon var ganska orolig eftersom det blåste så dessutom så sparang Maja och Thellus som galningar i hagen och det blev två ofrivilliga galopprace rakt över ridbanan, men sen fick jag ordning på henne ganska snabbt. Nu ska jag trampa lite på träningscykeln i 30 min för jag måste verkligen få upp min kondis (!) orkar ingenting typ.. xD Sen ska jag duscha och äta, kram.


En finfin bild på mig och Olle från i våras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0