Krångel

Ni undrar säker varför jag inte skrivit sen i fredags (hissar & dissar igår var tidsinställda), men det är så att jag har inte kunnat komma in på internet... Helgen är snart slut också och jag har inte hunnit att göra någon outfit, men ska försöka att fixa det innan US-mötet nu ikväll (: Som Ebba redan har skrivit så ska vi rösta fram klubbfärger och jag ska också rösta för brunt och turkost, fast brunt och äppelgrönt/grönt skulle också vara fint. Igår var det dressyrträning för Christian och det gick bra, men inte mer. Olle var ganska sur och lat förutom i galoppen då han kändes väldigt busig. Red mycket skänkelvikningar på spåret och i ena varvet är han nästan helt hopplöst! Så stel är han i det varvet nu, men det går ju inte att göra så mycket åt det nu direkt... Vi tänkte i alla fall ta ut en hästmassör till våren innan tävlingarna börjar. När jag kom hem från träningen och gjort iordning Olle red jag Lillan, ett B-ponnysto som ägs utav hon som äger stallet som Olle står i. Så himla söt är hon! :D Idag har jag ridit lite i djup-snön och sen i paddocken, tänkte rida Maja också, ett D-ponnysto som också ägs utav hon som äger stallet, men det hann jag tyvärr inte. Nu ska jag kila ner och duscha och fixa lite innan skolan imorgon, men först får ni några bilder på mig och min första ponny Fanny Girl.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0