Ja till...

... New Forest SM i sommar, den 28-31 juli är jag, mamma, Olle (kanske någon mer?) antagligen i Vetlanda! :D Vill rida en kombinationsklass så jag tänkte ta LC:kombinationen för jag vet inte om jag vill hoppa LB där om jag skulle ta LB:kombinationen, men tänkte utöver det rida LA dressyr, enligt Christian i alla fall.

Idag red jag och Anna ut, Olle var överlycklig för jag har inte ridit ut sen 11 december (!) för när jag väl har kunnat har vädret inte varit så bra och det har varit väldigt halt, men idag var det perfekt. Vi kunde både trava och galoppera och Olle tyckte galoppen var skit kul och bockade och sparkade bakut, ibland blev det lite fel så det blev typ jämfotahopp i bak och han hade nog gärna sprungit ännu fortare, med det var det lite för halt för xD Nu börjar när som helst VC-hoppningen på SVT1 också, är det någon mer än jag som ska kolla på det? Sen blir det 1 h stud innan ponnyakuten, men då måste jag hinna duscha också. Efter avsnitt 3 ska jag gå in på SVT-play och kolla på avsnitt 4 (: 

  

Kommentarer
Postat av: Topp Ryttarna

Hej!

Är du intresserad av lite smått hästskvaller om de största och även lite mindre bloggar? Då ska du ta en titt på den här bloggen. Här finns det skvaller som du inte vet om. Kommentarer uppskattas alltid och vi hoppas att du följer bloggen sen, (ifall du uppskattar den, såklart!)



- Toppryttarna

2011-01-30 @ 17:41:37
URL: http://toppryttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0