Idé

Snart ska jag till stallet, ska kolla om det går att rida :) Igår blev Olle överlycklig för han åt årets första gräs (som jag redan skrivit)! Han blev helt tokigt och det gick knappast att få upp honom från gräset. Hovslagaren skulle kommit också, men hennes häst hade skadat sig i hagen så hon var tvungen att köra in den till Skara och där fick dom sy 24 stygn i bogen tror jag det var så hon kommer imorgon istället. Men till idag då :p Kom hem från min kära vän Lina för en stund sen, hon jag och Josse va efter skolan och sen när jag skulle cykla hem så var det ju mörkt och det var läskigt, HAHA, jag vilken mes jag är xD

Nu till min idé då, jag funderar på att börja med en sån här som många andra gör. Då har man ju något att skriva om varje dag i ungefär 2v. Vad tycker ni? (: 

Dag 1
- Presentera mig och min häst
Dag 2
Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda
Dag 6 - Något annorlunda med min häst
Dag 7 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 - Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 - Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 - Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0