Hinner inte!

Hejhej!
Som ni märker så är det väldigt dålig uppdatering från  mitt håll... Jag hinner verkligen inte... Men jag ska göra så gott jag kan ;)
Aja, nu ska vi inte prata om att jag är så kass på allt utan att det gick fantastiskt bra på träningen igår för Christian! Super är så himla duktig. Tror inte ni fattar hur det känns, för det är så underbart! Tänk.. Jag har haft problem med att få honom i form typ jättelänge, men nu har jag inte det längre. Det är något som har hänt alltså! Kanske var det sen vi började träna mer på marken? Tror i alla fall att det gjorde väldigt mycket :)
Men i alla fall, på träningen igår tränade vi på galoppombyten. Det gick också bra till slut :P Första gångerna bytte han bara i fram och då blev det lite hoppig korsgalopp. Men sen gick det fint ;)
Ni kan få en bunt bilder :)
Stallet bakifrån (Vårat stall)
Super älskling! <3
Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0