Hästig dag utan ridning?

Rubriken stämmer! Klockan åtta idag var jag i stallet! (Jag som hade tänkt mig sovmorgon och allt...) Men jaja! Vi gjorde i alla fall i ordning Super, sen lastade vi och åkte mot Skara djursjukhus :) När vi kom dit tyckte Super det var läskigt, hehe ;P Och den där vågen! Jösses vad läskig den var eller! Haha, min lilla tönthäst ♥ Vi fick i alla fall gå in i någon slags spilta och där band dom fast typ hela Super. Dom lös med någon lampa i ögat och så. Sen fick vi reda på att det var en horhinneinflammation... Inte så kul men.. Veterinären sa att om det inte blir bättre inom en vecka skulle vi höra av oss. Nu ska vi inte ge någon salva i ögat, bara Metacam, det där supergoda medlet som Super tycker. MUMS! Han äter nästan upp hela sprutan x)
Sen klippte vi Super, och han blev jättefin ;)
Har även städat min garderob i stallet... Det behövdes.... Guuuud så mycket pyttifnasksaker man kan ha, herregud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0