Hästgalan 2011...

... ska jag gå ner och kika på snart. Det börjar ju 21.30 och det har jag aldrig sett förut så det ska bli kul att se vad det är för något. Ska ni kika på det? (: Dagen har väl i alla fall varit okej, hade styrka på gympan idag också och jag har fått ont i muskelfästet i låren (?) eller ja, pappa trodde det var det och sen idag när jag kom hem så slog jag i axeln i väggen, vet inte hur jag lyckades men ont gör det. Sen så skulle gå hem från skolan egentligen, men en kompis sa att¨jag fick åka med henne så jag kom hem mycket tidigare än om jag hade gått. Satte mig vid datorn när jag kom hem, men då då visste jag inte vad jag skulle skriva på bloggen så jag struntade i det istället. Åkte till stallet vid sju och red lite i djup snön, Olle tyckte det var jätte jobbigt i början och ville gå i spåren, men det fick han inte och gav snart upp. Nu ska jag i alla fall kila ner och kolla på "Hästgalan" och sen ska jag hoppa in i duschen och sen i sängen, ska upp tidigt imorgon och träna. :p

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0