Frihetsdressyr + Super = ♥ ?

Känner att jag vill skriva här typ hela tiden. :D Vrf vet jag inte, men med tanke på att våran statistik är jättehög så vill man ju skriva så mycket som möjligt! Tack bloggläsare! Så här mycket läsare har jag nog aldrig varit med om förut! Riktigt kul! ;D
Idag ställde jag klockan på halv åtta för att sedan gå till stallet ;) Hade skrivit en lapp att dom inte skulle släppa ut Super men den lappen hade han ätit upp. Hahah herre guuud va busig han är! Han käkar papper, gott! ;) Men men! Idag red jag inte, utan körde bara lydnad på stallplanen :) Han var duktig! Har fått låna en bok av Carro också som handlar om frihetsdressyr. Måste träna det nu om Super ska bli lydig i hagen och så :P Tror faktiskt att jag kommer lyckas, för han är rätt lydig nu, och jag har ju inte precis kört frihetsdressyr så supermycket... Började i förrgår, heheh ;) Sen när han är riktigt bra på det ska jag testa och göra något häftigt trick! Hahah, Super bara: What? Ska jag göra det här verkligen?? Jag vill ju äta maaaat!
Eller vad tror ni? Eller så kanske han är jätteduktig och gör allt man kan tänka sig? Heheh,med lite träning kanske??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0