Diagnos, prov, läxor, kolik

Jag har just nu fullt upp! Mattediagnos imorgon som jag verkligen behöver träna på, svenska-prov, franska-glosor och kemi-läxa till på fredag... Skulle igentligen varit i stallet nu för hovslagaren kommer 16.30, men det fick mamma fixa för jag måste verkligen plugga! Fast då är det ju inte speciellt bra att jag sitter här heller så jag ska strax gå ner och ta tag i det... Olle fick vila igår och det får han göra idag också, ikväll ska jag på fys-träning också (: Och Surprise, min kompis häst som står i samma stall som Olle fick kolik igår, hon som är en riktigt mat-galning åt ingenting, men när jag och mamma åkte från stallet vid 9 igår så både åt hon en morot och drack så hon mår nog bättre idag :p Och det röda regntäcket och de röda fleecelindorna från Hööks kom idag också, Olle kommer bli super fin i det, men nu måste jag gå ner och plugga, kram!


En utav min favoritbild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0