Det bästa med hästar som springer!

Hey sweethearts!
Jag förstår om ni tycker det är tråkigt med mitt eviga ältande om denna stackars häst som aldrig vill komma in. Men tyvärr så är det så det är! Jag och min brorsa var borta och jagade honom men det gick inte. Ska gå dit ikväll också, och då SKA han komma in ;)
Men här är några BRA grejer med att han springer iväg:

* Man får värsta träningspasset

* Man får bra kondition, hästen med för den delen!

* Man slipper läxor, hehehe ;)


Ja, det är väl det enda bra med det :P
PS. Den 6 Januari ska jag, mamma, Doris och Anna till Göteborg. Vi ska på "Modell för en dag" ;)

Kommentarer
Postat av: Carolin

Hej Ebba undrar om du vill vara med på en hoppträning med Lena sjöberg? om vi drar ihop ett gäng med 2-4 ryttare i ridhuset i värsås. Just nu är det jag & jessica gustavsson som är på



2011-01-12 @ 22:21:09
URL: http://kuskochryttare.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0