Busigare än busigast!

Jippi! Fick lite tid över till att blogga ;) 10 minuter i alla fall :P
Sen när jag kommer hem ska jag gå till min lilla Superponny! ♥
Vet inte om jag ska ta ner julpyntet? Kanske ;)
Men jag ska försöka rida! Fast det är sjuuuukt halt ute! Skridskor är nog det bästa att ta sig fram med på vägarna skulle jag tro! ;) Eller typ spark? Aja, tillbaka till Super :) Måste bara berätta att Super hade en frigolitpepparkaka på sin box, men den är halv nu :( Men han får skylla sig själv när han äter upp den ;) hahah, Super verkar vara en riktig liten buse ju! Fast det är han ju,  men nu det sista har det vart typ huuur mycket som helst!
Har en bild på pepparkakan men hinner inte ladda över den till datorn så jag kanske gör det sen ;)
Men ni kan få en skitig bild på Super. Typ 09?? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0