Ångest -.-

Jag har världens ångest för imorgon börjar skolan... Är det bara jag som tycker loven går alldeles för fort? Men alla saker är i alla fall fixade, väskan är packad, kläderna är framplockade, jag har duschat och sköljt ur hårinpackningen, klipptid är bokat rummet är städat och stallet är fixat. Nu återstår det bara att se om jag kan somna.. Red inte idag för det är en enda stor isbana i paddocken och skarer i djupsnön och då blåste det typ storm så jag busade lite med Olle i hagen och borstade länge i stället. Plockade ner allt julpynt idag också, lite sorgligt är det väl, men det är skönt att ha det gjort och så vet man ju att det snart är vår. Nu ska jag ändå försöka somna, godnatt. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0