Vad i helskotta...??

Vadå snö igen!? Det är verkligen inte okej! Var ute och red i onsdags, då var snön borta på vissa ställen, men nu kommer det igen! Och inte nog med att det är en MASSA snö, det är storm också! Jag tycker det är helt värdelöst! Usch!!! Nya istiden? Det kanske stämmer, jorden att går under 2012.... I SNÖ!!!
Som jag redan sagt så är detta väder inte okej, och jag tänker absolut inte sätta mig på någon häst som fryser minst lika mycket som jag, rida en runda, komma tillbaka och då vara VIT! Man kan ju för i helskotta få köldskador!! Super kanske också kan få det? Annars skulle jag självklart inte ha några som helst bekymmer att rida, bara det inte vore snöstorm!
Måste säga att jag saknar sommaren något så enormt! JAG VILL HOPPTRÄNA!! Åhh, jag skulle kunna betala en biljard för en härlig sommar, Super Glide, en hinderpark och min hopptränare Lena Sjöberg, NUU!!
Hittade enaning gammal bild, men sak samma! Fast detta är inte hos Lena Sjöberg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0