Mörkrädd?

Nu ska jag gå upp och ta av mig min onepiece ( :( ) för sen ska jag och mammi gå till stallet :) Blir nog ingen ridning, för det är rätt så otrevligt väder just nu.
Såg att Wilma hade skrivit vad hennes största rädsla inom ridningen var och så. Tänkte inte göra en likadan sak men jag måste berätta vad jag tycker är läskigast med ridningen... Jag HATAR att rida ut själv när det är mörkt. Jag tycker oxå att det är läskigt att gå hem från stallet själv på kvällen, för man måste gå förbi våra ladugårdar som ser ut som värsta spökhusen xO Tänk om det skulle hoppa fram typ en mördare? HJÄLP!!
Haha, ja, nu vet ni det xP Är någon av er läsare rädd för något? Släng in en kommentar eller skicka ett mail om ni vill eller så ;p
Näee, nu måste jag gå! Puss och hej! <33
Bara en grej till; lite bilder från senaste träningen i lördags :) FOTOGRAFEN ÄR JOHANNAS PAPPA :)
Har fler men hinner inte ladda upp dom nu, HEJDÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0