Trött, tröttare, tröttast...

Vet ni vad? Jag har drabbats av en sömnsjuka som heter EBBASOVERSOMENPIG.... det är bara jag som kan få den :( Igår la jag mig vid tio, och jag är fortfarande jättetrött.... har inte kommit upp ur sängen ens! Nu tycker min mamma att jag ska dra mig upp ur min sköna säng och gå till stallet och rida en sväng i det fina ädret, men jag vet inte riktigt? Jag vill sova! :( Hehe, men jag gör som min kära mamma säger för hon brukar ha rätt :) (IBLAND ALLTSÅ!) Hiihi :P
Men för att bli lite pigg ska jag tvätta ansiktet i iskallt vatten, ge mig själv några örfilar, sen låta Mozart slicka mig i ansiktet! Mindre trevligt, men det hjälper nog :P hahahah xp
pusssss

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv till Wilma: Han ska ju fortfarande inte få sätta upp egna skyltar, det ska kommunen göra :O Och även fast det är hans väg så har man enligt allemansrätten rätt att rida där sålänge men inte förstör.. Tycker det är taskigt av dom iaf, det gör ju inte så mycket om vi rider förbi där liksom:/

2011-02-14 @ 13:12:32
URL: http://sheisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0