Stormvarning

Hos oss har det typ blåsigt storm i två dagar nu.. Longerade Olle litegrann igår och idag fick han vila. Imorgon ska han få springa av sig på vägen för jag antar att han har ganska mycket spring i benen nu. Sen kl. 15.00 så är det årsmöte med THSK och efter det är det US-möte. På söndag ska vi nog jag åka med mamma till Skövde för jag måste köpa lite nya kläder och så (: Vill även till Grevagården och kolla på tävlingarna som går där nu, men det vet jag inte om jag hinner.. Har även ett matte prov på torsdag innan ett (enligt mig) välförkänt lov med många sovmorgonar, men nu ska jag gå och duscha! (: Ciao.


En bild på kära lilla Carisma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0