Snön den bara vräker ner

Rubriken stämmer nästan på pricken. Snön som jag trodde snart skulle försvinna.. Det har snöat hela dagen , så ca 10 cm nysnön ligger överallt! Jag blir så j*vla arg på denna eviga vinter!

Hur som helst , idag hade vi matte prov och det kändes riktigt bra! Skönt att ha det gjort innan lovet också, så man slipper gå att tänka på de liksom. Snart kommer pappa hem också! :D Har saknat honom jätte mycket <3 Och ikväll ska Olle få massage, skulle gärna vilja vara honom nu. Hon som ska massera honom kommer även att visa lite "massageövningar" som jag själv kan göra, men jag tycker att vi ska ta ut henne strax innan jag åker på första tävlingen för året också, men vi får se hur det blir med det. Skönt för Olle kommer det att bli masserad i alla fall.

 
Hittade en söt bild när han var en liiiiiten bebis!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0