Små, små flingor

Tittade nyss ut från fönstret och såg att det snöade.. Ovanligt! Men som tur är så är det bara små, små flingor :) Ebba är ju somsagt påväg till Dublin nu så jag ska försöka att hålla uppdateringen uppe och fixa några tidsinställda inlägg för senare idag. Som jag skrev igår så ska jag träna för Christian ikväll och det blir hoppning. Ska bli roligt för jag har inte hoppat på nästan en månad.. Men nu måste jag gå och börja på dagens planer;

* Städa rummet, plocka undan kläder, bädda sängen osv.
* Fixa lite inför träningen ikväll
* Städa bland mina och mammas hästgrejer, ser fördjävligt ut där xD
* Forts. sprätta upp ett broderi på ett schabrak
* Fixa tidsinställda inlägg
* Kolla/fixa kläder inför måndag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0