Mycket på en gång..

Idag var vi och provred en häst :) Joppe. Det är min hovslagares c-ponny ;) Jättesöt är han, :) Det är en skäck :P
Ute kunde han vara rätt så busig men i paddocken går han bra. Red i deras paddock, och det gick väl rätt så fint! Han var lite seg, men det var rätt så djup snö i paddocken så.. :) Ska åka dit igen och rida honom några gånger till :) Tog inga kort för det regnade massor och sen hade jag inte med kameran, men ni får bilder på honom när vi har varit där nästa gång! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
Sen idag, ska jag på årsmöte med THSK :P Efter det blir det ett till möte, med us :)
Sen ikväll ska jag till mina busfrön till kusiner och kolla på melodifestivalen som börjar idag! (Y) Känns rätt så lyckat!!
Älsklingen i somras! <33
PS. Vilka ska kolla på elittävlingarna på Grevagården i helgen? Jag ska dit i morgon, :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0