Hissar och Dissar

Åhhh, jag är kär!! Stod och ryckte i dessa på GBHS, men min mamma som hade pengarna var inte med, och när jag skulle hämta henne stängde mässan ;// Får önska mig i födelsedagspresent ist :)
Benlindor. Ser väldigt proffsigt ut tycker jag!
Detta schockemöhle schabrak. RIIIIIIIKTIGT SNYGGT!!
En riktig diss är att när man köper benlindor så ligger dom felsnurrade. För man ska ju börja att rulla kardborren, men i förpackningenn är själva kardborren längst ut, så då får man snurra om alla benlindor... Hoppas ni fattar vad jag menar x))
Hostmedicin. Ueeeeekkk vad äckligt! Visst, det hjälper, men kan dom inte sätta chokladsmak på det??
SOCKER!! Man blir fet av det :/ Men problemet är bara att jag inte klarar mig utan det! KLADDKAKOR, GODIS, CUPCAKES OCH SÅNT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0