Gbg Horse Show

Jag är också ledsen för att jag inte skrivit på länge, men jag har varken orkat eller hunnit med det..

Inatt kom vi hem från Göteborg Horse Show Fick tag på en hel del, dock inte allt ssom jag ville ha. Men det var lika kul där som vanligt. Får berätta mer en annan gång, nu får ni lite bilder :)

* Ett vitt/grå tävlingschabrak (dressyr).
* Ett turkost/grå dressyrschabrak.
* Ett grönt/brunt/beiget dressyrscabrak.
* Turkosa benlindor.
* Vita handskar.
* Hästgodis.
* Silikonband.
* Rakt tränsbett med fasta ringar.
* Stallboken 2011.

Hittade varken gröna benlindor i samma färg som schabraket, en kavaj, stövlar och ett nova bett. Får köpa det en annan gång, men nu ska jag sova för jag är så trött som man bara kan bli :p

Mästerfotografen josse tog kort på mig, Tobbe och halva Ebbas ansikte xD

Fick autograf utav både Tobbe Larsson och Daniel Zetterman.

Ebba leker med sina gratisprover xD


Och sist en bild på Olle efter att han smakat på hästgodiset ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0