Dålig uppdatering från mig, jag vet

Usch, min uppdatering har varit riktigt kass lördag, söndag och idag (måndag). Kan ju börja med att berätta att starten på lovet inte var så jättebra.. Hade 39 graders feber i lördags, mådde dåligt redan på morgnen, men sa inte det till någon utan åkte och tränade i alla fall (: Dock gick det väl lite sisådär. Var bättre på söndagen så jag åkte upp till stallet och red ut och skrittade i 1 h ungefär. Mamma gick med och jag provade att rida en liten skogsväg som hela vintern har varit översnöad totalt, men nu gick det faktiskt att rida där. Det tyckte Olle var jätte skoj, gick med öronen spetsade framåt, huvudet penlade hit och dit och taktade lite smått. 
 
Idag har jag sovit lite längre och varit i stallet nästan hela dagen. "Lekte" eller början till "frihetsdressyrade" jag lite också xD Det tycker Olle också är jätteroligt, men jag red även lite på gärdet, men bara skritt då det är lite halt och stenhårda grästuvor som sticker upp på sina ställen och jag vill inte att han ska snubbla och sträcka sig eler tillochmed gå omkull. Imorgon åker jag till Hjo HSK:s ridhus och tränar för Christian igen, antagligen blir det hoppning och jag ska försöka få mamma till att ta några kort och kanske även några filmsnuttar :) Här får ni en ganska ny bild på lille Ollebus.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0