Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit del 2

Schabrak:


Catago - dressyrschabrak

Något allround/hopp schabrak hittade jag inte.

Benskydd/lindor:


Börjes Tingsryd - allroundskydd, fast vi har sprättat bort BT-PRO lappen

eller


Showmaster fleecebandage - röda till dressyrschabraket

Jag ska även leta efter godkända bakskydd till Olle på Göteborg Horse Show som jag kan ha på hopptävling då vi har märkt att han behöver det. Kan inte komma på någon mer utrustning att visa (:

Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 - Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst

Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda
Dag 6 - Något annorlunda med min häst
Dag 7 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit

Dag 9 - Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen

Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver min häst

Dag 14 - Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 - Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0