Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda...

... eller i detta fall; min hink.


Använder nästan alla dessa borstar varje dag (:

Överst från vänster:
1. Rotviska
2. Naturborste  (använder den varje dag)
3. Naturborste  (använder den varje dag)
4. Ryktborste (använder den varje dag)
5. Ryktborste (använder den varje dag)
6. Ryktskrapa (använde den varje dag)
7. Vanlig borste, lite hårdare  
Mellanraden från vänster:
8. Man och svans borste (använder den varje dag)
9. Ansiktsborste
10. Gummiskrapa 
11. Gethårsborste (använder den till ansiktet varje dag)
12. Rotviska
13. Piggborste
14. Någon sorts gethårsborste (använde den som "finputs" varje dag)
Nedre raden från vänster:
15. Hovborste
16. Gummiskrapa
17. Ena halvan utav ryktstenen
18. Andra halvan utav ryktstenen
19. Hovkrats (använder den varje dag, såklart)
20. Hovkrats

De här är mina borstar, kom först idag på att jag skulle ta kort på dem :p

Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 - Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport
Dag 4
- Favoritbilderna på min häst

Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda
Dag 6 - Något annorlunda med min häst
Dag 7 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 8
- Min hästs vardagsoutfit

Dag 9 - Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11
- En bild på stallet och omgivningen

Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13
- En nytagen bild och 5 punkter som beskriver min häst

Dag 14 - Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 - Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0