Blåst?

Idag när jag red blev jag blåst rakt igenom... Av blåst... Låter konstigt men det blåste jättemycket verkligen! Inte kul alls! Vägen vi red på var ju lite smått isig också, och det gjorde ju inte saken bättre. Men Super gick GANSKA fint ändå. Dagens ridtur får en trea bara.... Haha, nej, jag ska inte poängdöma mina ridturer men nu blev det så för jag har kollat på Let´s Dance precis ;) Och vilken tur att Helena inte åkte ut! Då hade jag dött. Björn sög :( Jaja, nu struntar vi i gamla gubbar som inte kan hålla takten och läser istället en bok. Ja, faktiskt! I skolan idag var vi på biblioteket och där lånade jag ett par böcker som jag redan börjat läsa, och kommit in i det! Jag gillar faktiskt och läsa böcker måste jag säga! Eller det beror på lite... Hahah.. det var typ några månader sen som jag skulle läsa en bok såhär, och den var skitläskig! Den heter Odjuret och handlar typ om.... jaa, usch! VÅGADE faktiskt inte ens läsa klart den x) Men men, ha det bäst! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0