Bättre sent än aldrig

Ledsen för att första inlägget för idag kommer in så sent... Vaknade vid 10 och så tog jag det lugnt tills jag skulle till stallet vid 12. "Frihetsdressyrade" lite idag igen och det gick väl ganska bra, gick bättre igår :p Borstade Olle i 45 min ungefär innan det var dags att rida, men det blev bara 30 min skritt på lång tygel på gärdet. Tänkte trava lite, men nej, fortfarande is under snön och stenhårda grästuvor som sticker upp här och där och så blåste det sjukt mycket också. Ikväll så är det massage-kurs med, samma massör som masserade Olle förra veckan, det ska bli kul :) Sitter här och äter lite godis och hoppas att vet. besiktningen utav Marias b-ponny Lillan gått bra, fast jag vill egentligen inte att hon ska åka, men det är ju Marias häst och jag hinner ju inte alltid rida henne. Men som tur är så bor de nya ägarna i Hjo så vi kommer nog att träffas på bl.a Gota Cupen i vår. Såhär såg i alla fall Olle ut idag när jag red och så brukar han nu under vintern se ut när jag bara rider lite hemma ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0